صوبہ بلوچستان کے صدر مقام کوئٹہ شہر کے شمال مشرق میں واقع ہے۔ یہ خوبصورت مناظر اور متعدد چھوٹے آبشاروں کے لئے پہاڑوں کے چشموں اور نہروں کے ذریعہ مشہور ہے۔

ولی تنگی ایک خوبصورت گھاٹی ہے جو صوبہ بلوچستان کے صدر مقام کوئٹہ شہر کے شمال مشرق میں واقع ہے۔ یہ خوبصورت مناظر اور متعدد چھوٹے آبشاروں کے لئے پہاڑوں کے چشموں اور نہروں کے ذریعہ مشہور ہے۔
گرمیوں کی گرمی کی اونچائی میں بھی یہ مقام ٹھنڈا رہتا ہے ، لہذا گرم مہینوں میں زائرین میں یہ بہت مقبول ہے۔ یہ جگہ آرام دہ اور پرسکون دن پکنککروں کے ساتھ ساتھ سنجیدہ کیمپرز کے لئے بھی بہترین ہے اور یہ بہت سی بیرونی سرگرمیوں جیسے پیدل سفر ، فلائی فشینگ وغیرہ کے لئے موزوں مختلف جگہوں کی پیش کش کرتی ہے۔ ہری درختوں کے ساتھ ساتھ ایک ڈیم اور ٹھنڈے پانی کے نہریں اس وادی کو ایک بہت ہی خوبصورت منظر پیش کرتی ہیں۔
ولی تنگی سے وادی اروک کے راستے پہنچا جاسکتا ہے جہاں سے گھومنے والی گندگی کی پٹری اس جگہ کی طرف جاتی ہے۔ وادی کے اندرونی حصوں تک پہنچنے کے لئے ایک دریافت کی ضرورت ہے جو کوئٹہ چھاؤنی کے گیریژن ہیڈ کوارٹر کے ساتھ ساتھ وادی کے داخلی دروازے پر گیٹ پر بھی حاصل کیا جاسکتا تھا۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں