آج کی اچھی بات ۔۔۔

🌼وقت کےساتھ جوانسان یہ سمجھ جائےکہ تین ہزارروپیہ کی گھڑی پہنیں یا تیس ہزار کی دونوں وقت ایک جیساہی بتائیں گی،ہم اگربزنس کلاس میں سفرکریں یااکانومی کلاس میں منزل پرتومقررہ وقت پرہی پہنچیں گے،کیایہ ضروری ہےکہ ہم Iphone رکھیں تولوگ ہمیں ذہین،مہذب اورسمجھدارمانیں۔

آج کی اچھی بات - Home | Facebook

بہت سےانسان ایسے بھی ہیں جن کے پاس قیمتی لباس تو ہوتا ھے مگر انسانیت نہیں ہوتی،امیری صرف دولت کی ہی نہیں ہوتی بلکہ اصل میں وہ انسان امیر ھے جو دوسروں کی مدد کرئے اور کچھ ایسے کام کر جائے جو اسےآگے جا کر فائدہ دیں،اس لئے اپنی اولاد کو مالدار ہونے کی ترغیب نہ دیں ۔

Image

بلکہ ان کویہ بتائیں کہ دولت ہی سب کچھ نہیں ہوتی ان کویہ سکھائیں کہ کس طرح وہ خودخوش رہ سکتےہیں اوردوسروں کوخوشی دے سکتےہیں تاکہ جب وہ بڑےہوں تو چیزوں کی قدرکودیکھیں قیمت کو نہیں۔ انسان کی اصل قیمت اس کااخلاق،برتاؤ،میل جول کا انداز،صلہ رحمی،ہمدردی اوربھائی چارہ ہے۔

Image

نہ کہ اسکی دولت،اپنی زندگی کو کبھی مال و دولت سے نا ناپیں اس کی پیمائش ان دلوں سےکریں جن کو آپ نے چھوا ہےوہ مسکراہٹیں جو آپ نے دوسروں کے چہروں پہ بکھیری ہیں اخلاق کا حسن جس انسان میں آ جائے وہ خالق اور مخلوق دونوں کا محبوب بن جاتا ہے۔۔۔

آج کی اچھی بات

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں